Конфліктологія як навчальна дисципліна забезпечує поглиблення і закріплення теоретичних знань, формування й розвиток у студентів практичних навичок та умінь вирішення конкретних завдань з управління конфліктами в різних сферах діяльності.

       По завершенню вивчення дисципліни «Конфліктологія» студенти зможуть:

- засвоїти об’єкт та предмет конфліктології, сутність конфлікту та його структуру;

- розрізняти види конфліктів у суспільстві та їх особливості;

- засвоїти особливості внутрішньоособистісного, міжособистісного та міжгрупового конфліктів;

- розрізняти психологічні особливості механізму виникнення конфліктів;

- аналізувати теорії поведінки особистості в конфлікті;

- застосовувати технології управління конфліктами;

- засвоїти психологічні умови попередження та розв’язання конфліктів;

- використовувати технології ефективного спілкування та раціональної поведінки в конфлікті;

-  виявляти механізм та причини соціальних конфліктів;

- визначати етапи виникнення конфлікту з метою подальшого його розв’язання;

- розпізнавати внутрішньоособистісний конфлікт;

- виявляти основні етапи переговорного процесу;

- визначати шляхи розв’язання конфліктів в управлінні;

- використовувати отримані знання для попередження та регулювання конфліктів.

        Дисципліна «Конфліктологія» забезпечує набуття компетентностей, зокрема:

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі соціального забезпечення або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов

Загальні компетентності

ЗК-1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК-3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК-5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК-7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК-8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК-10. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК-12. Здатність працювати у команді.

ЗК-13. Здатність до міжособистісної взаємодії.

ЗК-14. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

ЗК-16. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК-3. Здатність консультувати з питань соціального забезпечення різним групам населення, що опинилися у складних життєвих обставинах.

СК-5. Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці.

СК-13. Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів у професійній діяльності.

СК-14. Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері.