Мета дисципліни – навчання студентів технічно грамотно використовувати сучасне програмне забезпечення в області управління проектів. Допомогти студентам опанувати основи управління проектів, принципи управління обробкою даних в обчислювальних системах, знати і використовувати українську наукову термінологію.

Основні  завдання  вивчення  дисципліни  -  дати студентам відомості про основні положення таких розділів, як типи проектів, характеристики проектів, основні схеми організації виробництва та схеми управління проектами, сучасні принципи в управлінні проектами, життєвий цикл проекту, сучасні програмні засоби в управлінні проектами; виробити вміння самостійно вивчати наукову і навчальну літературу.


Мета вивчення дисципліни

практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

Програма курсу дисципліни «Ділова іноземна мова(англійська)» ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:

 

 

Елементарний користувач

(Basic user)

А1 – Інтродуктивний (breakthrough)

А2 – Середній (waystage)

 

Незалежний користувач

(Independent user)

В1 – Рубіжний (threshold)

В2 – Просунутий (vantage)

 

Досвідчений користувач

(Proficient user)

С1 – Автономний (effective operational proficiency)

С2 – Компетентний (mastery)

 

Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, випускники шкіл повинні відповідати рівню В1+. За вимогами Національної програми магістри мають досягати рівня Vantage.

-       освітня: формування у студентів мовної компетенції (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), необхідної у різних наукових середовищах (університет й інші інституції), у які вони залучаються; ділової мовної компетенції; сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

-           пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

-          розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

-          соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;

-           соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

Завдання вивчення дисципліни

Основні завдання вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова»:

Набуття вмінь і навичок практичного володіння іноземною мовою у сфері ділової, академічної та професійно-орієнтованої комунікації. Вдосконалення навичок читання текстів різного типу, які містять ділову інформацію. Формування вмінь та навичок письмової комунікації: ознайомити студентів із специфікою мови документів; навчити правильно складати і оформляти  резюме, супровідний лист та інші види ділових листів. Ознайомлення зі стратегію пошуку роботи; опанування студентами телефонному етикету, застосування електронних засобів зв’язку; ознайомлення з процесом проходження співбесіди за кордоном та в Україні, підготовка виступу на конференції у вигляді презентації.



Мета вивчення: формування системи теоретичних знань щодо функціонування освітнього менеджменту та набуття практичних навичок управлінської діяльності у сфері професійної освіти.

Завдання вивчення: розуміння сутності менеджменту в освіті; формування наукового світогляду, знань щодо використання освітніх технологій і методів управління в освіті; вивчення особливостей управління закладами та їх колективами в сфері професійної освіти в умовах безперервних змін.