Мета вивчення дисципліни. Вивчення дисципліни «Історія костюму» спрямована на формування фахових компетенцій і теоретико-методологічних знань про сутність, зміст, структуру, закономірності розвитку костюму та форм одягу як частини матеріальної і духовної культури в її історичному становленні; оволодіння належного рівня теоретичної та практичної готовності до професійної діяльності; формуванню відчуття стилю, високого рівня художньо-естетичного смаку і опануванню креативного підходу у поєднанні традицій та новацій під час виготовлення виробів легкої промисловості; розвитку у студентів аналітичного мислення щодо впливу суб'єктивних, об'єктивних, соціально-політичних, релігійних, етичних, етнічно-традиційних факторів на формування костюму у різні епохи.
Метою дисципліни є комплексне надання теоретичних знань студентам про історію костюму та основні етапи формування матеріальної культури різних країн світу в різні епохи існування людства; знайомство з основними теоретичними поняттями елементів костюма різних народів світу; отримання цілісної концепції розвитку костюма як візуального знаку епохи та створення національного костюма на основі набутих знань.
Надання студентам необхідних знань за фахом допоможе оволодіти творчим мисленням, умінням створювати в професійній діяльності нові образні рішення на базі асоціацій з костюмом минулих років різних національностей, що найбільш відповідає сьогоднішнім вимогам моди та запитам споживачів, свідомо зберігаючи та примножуючи культурні цінності різних народів з дотриманням етичних норм.Завдання вивчення дисципліни. Формування у студентів комплексного бачення про національні традиції світової та вітчизняної культури в костюмі і процеси історичного розвитку образів костюма як важливої частини матеріальної і духовної культури, що відображають характерні стильові особливості епох, починаючи зі стародавніх часів до сучасності; володіння знаннями про стильову відповідність основних елементів історичного та національного одягу, аксесуарів, комплексу головних уборів, взуття та їх назв у стилі певної історичної доби.
Найменування та опис
компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.
Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з виробництва та технологій легкої промисловості або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності: ЗК2, ЗК3, ЗК10, ЗК8.
Фахові компетентності
спеціальності: СК8, СК10.
Результати навчання: ПР1, ПР6, ПР10, ПР18, ПР19, ПР20.
- Викладач: Головенко Тетяна
Дисципліна
|
Галузь знань, спеціальність, СВО |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
Денна |
Заочна |
||
Кількість кредитів – 6 |
Галузь знань (шифр, найменування) 18 Виробництво і технології |
Статус дисципліни: нормативна Мова навчання: українська |
|
Кількість залікових модулів – 4 |
Спеціальність (шифр, найменування) 182 Технології легкої промисловості |
Рік підготовки: 1-й Семестр: 2-й |
|
Кількість змістових модулів – 4 |
Освітні програми (Шифр, найменування) «Технології легкої промисловості» «Фешн-індустрія» |
Лекції: 30 год. Практ.: 60 год.
|
Лекції: 6 год. Практ.: 8 год.
|
Загальна кількість годин – 180 |
Сам. роб.: 90 год., в т.ч. Інд. робота: 30 год. |
Сам. роб.: 162 год., в т.ч. Інд. робота: 30 год. |
|
Тижневих годин – 12, з них аудиторних – 6 |
Ступінь вищої освіти бакалавр
|
Вид підсумкового контролю: екзамен |
- Викладач: Мікуліч Олена
- Викладач: Фурс Тетяна
Мета вивчення дисципліни.
Пізнання студентами загальних хімічних законів, які пов’язують будову та властивості органічних та неорганічних сполук, методи їх отримання та способи застосування. Формування у студентів низки компетентностей, завдяки яким вони будуть спроможні провести вибір методу і схеми аналізу, відбір проби, підготовку проби до аналізу, вимірювання аналітичного сигналу, обробку результатів виміру.
Завдання вивчення дисципліни:
- висвітлити найважливіші теоретичні положення загальної хімії;
- сформувати у студентів знання про основні класи органічних та неорганічних речовин, їх номенклатуру, хімічні властивості, методи добування у промислових та лабораторних умовах;
- ознайомити з основними напрямками застосування речовин у виробництві товарів;
- навчити студентів самостійно прогнозувати хімічну поведінку речовин і матеріалів залежно від їх будови та умов експлуатації;
- розглянути основні методи хімічного аналізу, навчитися проводити основні операції лабораторного аналізу;
- виробити навички застосування набутих знань з хімії під час подальшого вивчення фахових дисциплін;
- сформувати уявлення про основні сфери застосування методів аналізу для контролю якості продукції і товарів.
- Викладач: Ірина Мороз
- Викладач: Гулай Ольга
Метою вивчення дисципліни є формування систематичних знань у студента про сутність національної системи стандартизації та її основну роль у підвищенні ефективності народного господарства і галузі легкої промисловості.
Вивчення дисципліни сприяє оволодінню студентами необхідних знань у ієрархії органів і нормативних документів зі стандартизації в Україні і в сучасному світі, а також набуттю практичних навичок із застосуванням різних видів стандартів та технічних умов, що забезпечать кваліфіковану участь майбутніх спеціалістів у заходах із організації процедури контролю і оцінки якості виробів легкої промисловості, аналізувати та узагальнювати результати оцінювання.
Завдання вивчення дисципліни:
- оволодіти основними поняттями, якими оперує сучасна система стандартизації як на національному, так і на міжнародному рівні;
- засвоїти основні функції, завдання та мету діяльності суб’єктів державної системи стандартизації та об’єкти стандартизації;
- опонувати комплекси вітчизняної системи стандартів: єдина система конструкторської документації (ЄСКД), єдина система технологічної документації (ЄСТД), державна система забезпечення єдності вимірювань (ДСВ), система стандартів безпеки праці (ССБП), єдина система технологічної підготовки виробництва (ЄСТПВ), система розроблення і поставлення продукції на виробництво (СРПВ), стандарти на штрихове кодування;
- одержати знання щодо структури нормативних документів та набути навички їхнього практичного використання з метою організації оцінювання якості виробів легкої промисловості.
- сформувати у студентів комплексне бачення тенденцій розвитку національної та міжнародної стандартизації, що сприяють поліпшенню якості виробів вітчизняного виробництва і підвищення їх конкурентоспроможності на світовому та внутрішньому ринках, а також необхідності застосування стандартів ISO;
Результати навчання:
- знати основні визначення в області стандартизації, сертифікації, вимоги та їх значення; державні акти та нормативні документи зі стандартизації, а також надбання навичок щодо втілення їх в практичну діяльність вищезгаданих положень.
- вміти втілювати набуті знання та навички під час оцінювання і контролю якості як сировини так і готових виробів легкої промисловості.
Програмні результати навчання: ПР1, ПР6, ПР10, ПР15.
- Викладач: Головенко Тетяна
- Викладач: Шовкомуд Олександр
- Викладач: Клак Юрій
- Викладач: Пустюльга Сергій