Метою викладання навчальної дисципліни «Основи науково-педагогічної досліджень» є: підготовка та залучення студентів до здійснення науково-дослідницької діяльності, ознайомлення їх зі стратегією та тактикою проведення досліджень, надання їм певних знань щодо методології, методики й інструментарію дослідження та підготовки ними публікації, кваліфікаційних робіт. Навчитись застосовувати в дослідженнях методи аналізу інформаційних джерел та організації наукової праці.

 

Основні завдання навчальної дисципліни «Основи науково-педагогічної досліджень»:

-сформувати у студентів систему знань,

-сформувати та розширити у студентів спектр знань у сфері методології досліджень,                         -дати їм необхідні знання та практичні навички,

-сприяти творчому розумінню необхідності розробки педагогічних проблем,

-застосувати різні методи досліджень. Це сприятиме розвитку професійних умінь з формулювання та презентації результатів проведених досліджень.

 

 

       Компетентності та заплановані результати навчання

Дисципліна «Основи науково-педагогічної досліджень» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність                                                                                                   

Бакалавр фізичної культури і спорту здатний розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері фізичної культури і спорту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів відповідних наук, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

− здатність здійснювати аналіз, синтез, оцінювання ситуації та/або завдання з метою виявляти шляхи для розв’язування та випрацьовувати рішення;

 − здатність використовувати інформаційно-комунікаційні технології;

− здатність володіти основами знань аналізу будови, нормального та індивідуального розвитку людського організму та його рухових функцій.

 

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

− здатність формувати предметні компетентності процесу навчання і виховання, встановлювати зв’язки між закономірностями розвитку особистості і принципами та технологією педагогічного процесу, визначати провідні концепції виховання особистості, прогнозувати результати навчання і виховання, конструювати цілі, зміст, методи, засоби і форми освітнього процесу;

 − здатність застосовувати сучасні методи й освітні технології навчання у фізичному вихованні;

− здатність до володіння педагогічними, медико-біологічними, інформаційними технологіями для формування здорового способу життя, розвитку рухових умінь і навичок, розвитку фізичних якостей у представників різних груп населення і самостійної розробки методик і технологій для інтегрального гармонійного розвитку людини.

 

 

 

 

1.      Очікувані результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен 

 знати:

- поняття та порядок здійснення наукового дослідження; 

- порядок вибору і формулювання проблеми і теми наукового дослідження;

- поняття науки і наукової діяльності;

- вміння віднайти інформацію та відбір матеріалу;

- формулювання плану наукового дослідження.

-методи аналізу й синтезу інформації з літературних джерел, у тому числі іншомовних джерел інформації.

вміти:

- володіти методами та прийомами наукових досліджень;

- володіти формами та принципами організації науково-дослідної роботи студентів;

- аналізувати актуальні проблеми розвитку економічної науки та критерії вибору напрямку наукового дослідження;

- застосовувати набуті знання для подальшої наукової діяльності, вивчення інших дисциплін;

- спілкуватися рідною мовою у професійному середовищі, готувати публічні виступи з низки галузевих питань, представляти державною мовою результати наукової роботи письмово та усно з використанням сучасних технологій, вербальної комунікації та адекватних форм ведення дискусій і дебатів;

- ефективно проводити професійну діяльність, застосовуючи сучасні науково-доказові дані.

Вивчення «Основ науково педагогічних досліджень» є першим етапом в організації науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах.