Метою викладання навчальної дисципліни «Плавання з методикою викладання» є розширення та  поглиблення  теоретичних знань студентів,  формування у студентів знання і вміння вивчення історії теорії і методики викладання плавання, оволодіти навиками техніки  плавання спортивними способами, набути необхідні знання, вміння і навички для самостійної педагогічної і організаційної роботи в різних ланках фізкультурно- спортивної діяльності.

Основні завдання навчальної дисципліни «Плавання з методикою викладання»:

- сформувати знання про історію розвитку плавання;

- сформувати необхідні знання та практичні вміння з основ техніці спортивного плавання;

- сформувати знання та практичні вміння необхідні для організації та проведення змагань із плавання.  

- ознайомити з особливостям методики проведення уроків з фізичної культури, навчально-тренувальних занять з плавання з дітьми різного шкільного віку

Компетентності та заплановані результати навчання

Дисципліна «Плавання з методикою викладання» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Бакалавр фізичної культури і спорту здатний розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері фізичної культури і спорту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів відповідних наук, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

3. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

7. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

9. Навички міжособистісної взаємодії.

10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

11. Здатність працювати в міжнародному контексті.

12. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

1.           Здатність забезпечити виконання норм законодавства України, організовувати захист прав та економічних інтересів колективу (підприємства) в сфері інтелектуальної власності в ринкових умовах.

2.           Здатність оцінювати рівень існуючих технологій у галузі професійної діяльності, ефективність технічних рішень та можливість виникнення об’єктів права інтелектуальної власності, відшукувати шляхи та можливості реалізації наукових ідей у прибуткових бізнес-проектах та стартапах.

3.           Здатність до системного мислення, вирішення задач розробки, оптимізації та оновлення структурних блоків електронних силових та інформаційних систем.

4.           Здатність спілкуватися іноземною мовою як усно, так і письмово, перекладати та використовувати іноземну спеціалізовану науково-технічну літературу.

5.           Здатність формулювати новизну та актуальність науково-дослідної роботи, вести наукову дискусію і викладати результати досліджень за заданою тематикою в сфері розробки та функціонування електронних силових та інформаційних систем.

6.           Здатність використовувати інформаційні технології, методи інтелектуалізації та візуалізації, штучного інтелекту, хмарних розрахунків та суперкомп’ютерних обчислень для дослідження та аналізу процесів у електронних системах.

7.           Здатність демонструвати і використовувати  фундаментальні знання принципів побудови сучасних електронних систем, систем контролю та керування, систем перетворення та збереження електричної енергії, перспективні напрямки розвитку їх елементної бази.

8.           Здатність демонструвати і використовувати знання сучасних комп’ютерних та інформаційних технологій та інструментів інженерних і наукових досліджень, розрахунків, обробки та аналізу даних, моделювання та оптимізації.

9.           Здатність демонструвати та застосовувати на практиці знання методів моделювання динамічних систем,  оцінки ефективності систем та  методів оцінки якості вимірювань в електронних системах.

10.         Здатність використовувати технічне обладнання і устаткування, системи прийняття рішень, програмні засоби та інструменти для проведення наукового експерименту та обробки результатів експериментальних досліджень.

11.         Здатність демонструвати, аналізувати і використовувати знання сучасних друкованих та електронних ресурсів (в тому числі іншомовних) науково-технічної, довідникової та наукової інформації щодо стану, тенденцій та розвитку електронної техніки.

12.         Здатність застосовувати базові уявлення про інноваційну діяльність та особливості набуття та використання прав інтелектуальної власності.

13.         Здатність демонструвати і використовувати знання методів та технологій розробки, тестування  та застосування інформаційно-вимірювальних, мікропроцесорних електронних систем, систем перетворення та передачі даних.

14.         Здатність застосовувати  знання методів обробки та відображення інформації в сучасних електронних системах та демонструвати  уміння проектування, розрахунку та програмування мікропроцесорних електронних засобів та систем.

15.         Здатність використовувати типові та розробляти власні програмні продукти, орієнтовані на розв’язок задач проектування та розрахунку складових частин електронних систем для оптимізації структури та конструкції досліджуваних об’єктів, підготовки необхідної технологічної документації.

16.         Здатність до аналізу, розробки та удосконалення наукової, проектно-конструкторської, технологічної, метрологічної та організаційно-управлінської документації.

17.         Здатність обирати оптимальні методи досліджень, модифікувати та адаптувати існуючі, розробляти нові методи досліджень відповідно до існуючих технічних засобів та формувати методику обробки результатів досліджень.

18.         Здатність оцінювати проблемні ситуації та недоліки в сфері розробки, конструювання, налагодження, функціонування та експлуатації електронних систем, формулювати пропозиції щодо вирішення проблем та усунення недоліків.

1.      Очікувані результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен 

         знати:

Р1. Впорядковувати набуті знання для постановки і вирішення педагогічних та наукових завдань, вибору і використання відповідних аналітичних методів розрахунку

Р2. Визначати напрямки модернізації педагогічних аспектів навчального прцесу,  впровадження новітніх інформаційних та комунікаційних технологій.

вміти:

Р4.  Вибирати оптимальні методи досліджень, модифікувати, адаптувати та розробляти нові методи та формувати методику обробки результатів

Р15.Організовувати та керувати дослідницькою та інноваційною діяльністю

Р 16. Впроваджувати проектні рішення у навчальний процес

Р17. Практикувати інформаційний та науковий пошук, використовувати бази даних і знань, критично осмислювати та інтерпретувати результати, робити висновки та формувати напрями дослідження з урахуванням вітчизняного й закордонного досвіду

Р18. Вирішувати та координувати розробку, підбір і використання необхідного обладнання, інструментів і методів при організації навчального процесу

Р19. Координувати роботу колективів виконавців в галузі наукових досліджень, проектування, розробки, аналізу, розрахунку, моделювання, виробництва та тестування Володіти знаннями в галузі загальної та вікової психології, вікових анатомічних, морфофункціональних та індивідуальних особливостей розвитку дітей.

володіти:

Р 8. Аргументувати та захищати розроблені науково-педагогічні рішення перед замовником, вести аргументовану професійну та наукову дискусію

Р 9. Поєднувати застосовування сучасних методів, що забезпечують безпеку життєдіяльності людей

Р10. Оцінювати якість навчального процесу, сучасних методів контролю, проводити тестування