Метою викладання навчальної дисципліни «Організація тренувального процесу в плаванні» набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок для організації та проведення навчально-тренувальних занять з плавання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація тренувального процесу в плаванні» є:
- надання студентам базових знань про форми, методи та принципи спортивної підготовки спортсменів до змагальної діяльності
- вивчення основ техніки, тактики плавання, особливостей методики проведення, навчально-тренувальних занять з плавання
- ознайомлення з законодавчо-нормативною базою;
- формування впевненості в особистих здібностях і можливостях, подолання психологічних бар'єрів;
Компетенції та заплановані результати навчання
Дисципліна «Організація тренувального процесу в плаванні» забезпечує набуття здобувачами освіти компетенцій.
Магістр фізичної культури і спорту здатний розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері фізичної культури і спорту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів відповідних наук, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Ключові компетенції:
Загальні компетентності:
ЗК-01 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-02 Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
ЗК-03 Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК-04 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
КС-01 Здатність до розуміння наукових теорій та концепцій, використання сучасних методів та технологічних рішень, необхідних для розв’язання задач у сфері фізичної культури і спорту.
КС-02 Здатність застосовувати знання, вміння та навички під час практичного вирішення професійних завдань у різних суб’єктах сфери фізичної культури і спорту.
КС-05 Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних груп населення у сфері фізичної культури і спорту.
КС-04 Здатність до самоосвіти, самовдосконалення та саморефлексії для успішної професіоналізації у сфері фізичної культури і спорту.
соціально-особистісні
КС-05 Здатність визначити суперечності та прогалини у наявному знанні з функціонування та розвитку сфери фізичної культури і спорту
КС-06 Здатність планувати, організовувати та здійснювати самостійні наукові дослідження з проблем фізичної культури і спорту, визначати перспективи подальших наукових пошуків.
КС-07 Здатність до впровадження результатів наукових досліджень у практичну діяльність.
1. Очікувані результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен
знати:
– історію виникнення та розвитку плавання;
– форми роботи та розвитку масового плавання;
– класифікацію основних прийомів техніки плавання (кролем на грудях та спині, прикладного плавання);
– основи методики навчання вивчених способів плавання;
– організацію та проведення змагань з плавання (кролем на груді та спині);
вміти:
– спланувати і організувати навчально-тренувальне заняття з плавання;
– використовувати метод пояснення показу основних технічних прийомів;
-застосовувати різні форми та методи у тренувальній роботі;
– організувати і проводити змагання з плавання та оформити відповідну документацію;
результатів навчання:
Розуміння основних понять, засвоєння фізіологічних та біохімічних закономірностей організму спортсмена, формування тренувальних ефектів у процесі тренувальних занять, засвоєння структури і змісту тренувальних занять, володіння методами та засобами проведення тренувальних занять, уміння будувати тренувальний процес у річному циклі підготовки і розробляти тренувальні програми розвитку та удосконалення рухових здібностей, формування техніко-тактична та психологічна підготовка плавців.
- Викладач: Савчук Сергій