Мета викладання дисципліни - опанування студентами основ знань  з із історії інженерної діяльності.

Основні завдання вивчення дисципліни - ознайомити студентів з найвидатнішими відкриттями, винаходами, технічними об’єктами та технологіями історії людства і видатними вченими та винахідниками

Дисципліна «Історія інженерної діяльності» забезпечує набуття здобувачами освіти інтегральної та загальних компетентностей: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі агропромислового виробництва, що передбачає застосування певних знань та вмінь, технологічних методів та прийомів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

Спеціальні (предметні) компетентності: Здатність використовувати у фаховій діяльності знання будови і технічних характеристик сільськогосподарської техніки для моделювання технологічних процесів аграрного виробництва.  

Програмні результати навчання: Знати основні історичні етапи розвитку предметної області. Формулювати нові ідеї та концепції розвитку агропромислового виробництва. Описувати будову та пояснювати принцип дії сільськогосподарської техніки.

В результаті вивчення дисципліни  бакалаври повинні знати: а) основні етапи інженерної діяльності; б) видатних вчених, винахідників в історії інженерної діяльності; в) найвидатніші відкриття, винаходи, технічні об’єкти, технології; г) методики винахідництва при вирішенні технічних задач. В результаті вивчення дисципліни  бакалаври повинні вміти: а) працювати з літературою,  б) давати оцінку окремим винаходам та відкриттям.