Мета вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»:

- навчальна - досягти такого рівня знань бакалаврів, їх навичок і вмінь, який забезпечує необхідну для фахівців туристичної індустрії та сфери послуг комунікативну самостійність у сферах професійного й ситуативно-побутового спілкування в усній та письмовий формах;

- розвиваюча - розвивати критичне мислення майбутніх фахівців психології, спрямовувати навчальну діяльність на розширення світогляду бакалаврів у професійної галузі;

- виховна - сприяти формуванню навичок самостійності, автономності та ініціативності в навчанні та уміння ставити цілі та планувати свою діяльність


У сучасному світі туризм – це багатогранне явище, що є тісно пов’язаним із економікою, історією, географією, архітектурою, медициною, культурою, спортом та іншими науками. Туристичну галузь закономірно вважають однією з найбільш швидкозростаючих галузей світової економіки XXI ст. Для багатьох країн індустрія туризму є найважливішою статтею доходу і, як наслідок, одним із пріоритетних напрямів розвитку економіки На сьогодні у світі один із найбільш популярних і нових видів туризму – гастрономічний. Все частіше мандрівники вибирають місця для відпочинку, виходячи з того, чи зможуть вони отримати там новий гастрономічний досвід.

Метою дисципліни «Гастрономічний туризм» є ознайомити студентів з основними видами гастрономічного туризму, їх специфікою та особливостями планування та організації відповідних турпродуктів для учасників спеціалізованих турів.

Навчальна дисципліна «Гастрономічний туризм» належить до циклу дисциплін загальної підготовки для студентів, що здобувають базову вищу освіту.

 

2.2. Завдання вивчення дисципліни

 

Основними завданнями вивчення дисципліни «Гастрономічний туризм» є вивчення особливостей національних кулінарних традицій та уподобань, набуття навичок щодо складання меню з врахуванням режиму харчування та еногастрономічних поєднань для туристів з різних країн світу; формуванні системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо технології туроперейтингу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні

знати:

- значення гастрономії як важливого елемента в формуванні туристичної привабливості країн, регіонів, міст;

- гастрономію як частину культури, традицій, звичаїв території;

- особливості гастрономічного туризму;

- відмінності гастрономічного туризму від інших видів туризму і в той же час взаємозв’язки гастрономічного туризму і культурного, креативного, екологічного, етнічного і інших видів туризму;

- підходи до формування експортних, туристичних гастрономічних брендів дестинацій;

- специфіку формування брендів на рівні країн, регіонів, міст 

- географію гастрономічних регіонів України та світу з точки зору особливостей клімату, ґрунтів, рельєфу;

- асортимент страв у різних регіонах, класифікацію і асортимент страв та напоїв;

- правила дегустації та культури споживання різних страв та напоїв;

- основні засади технології організації гастрономічних турів з урахуванням вимог чинних нормативних документів.

вміти:

- формувати уявлення про взаємозв’язки і взаємний вплив гастрономії і туризму;

- застосовувати підходи в сфері гастрономічного туризму, таких як інструменти формування і просування гастрономічних брендів країн, регіонів і міст, інструменти побудови і просування гастрономічних і винних маршрутів і т.д.;

- добирати асортимент страв для сніданків, комплексних обідів при проведенні днів національних кухонь.

 

2.3. Передумови для вивчення дисципліни.

 

Базові знання в сфері географії, країнознавства, транспорту, ІТ-комунікацій.