Мета і завдання дисципліни «Інтегровані транспортні системи».
Мета вивчення дисципліни.
Метою викладання навчальної дисципліни «Інтегровані транспортні системи» є формування системних знань і практичних умінь щодо розробки й обґрунтування технологічних процесів пасажирських і вантажних перевезень, їх організації й управління в інтегрованих транспортних системах.
Завдання вивчення дисципліни
Формування у студентів системних знань і розуміння інтеграційних транспортних систем, поглибити знання студентів про сутність і роль інтеграційних процесів в умовах діяльності органів місцевого самоврядування в розвитку адміністративно-територіальних одиниць, ознак та рівнів інтеграції транспортних системи, прогнозувати мотиви і фактори інтеграції транспортних систем.
Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.
Інтегральна компетентність
ІК. Здатність особи розв’язувати складні задачі і проблеми транспортної галузі у сфері професійної (наукової) діяльності за певним видом транспортних систем і технологій та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень і здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
ЗК-01. Здатність працювати в міжнародному контексті.
ЗК-03. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК-04. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК-08. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Спеціальні (фахові) компетентності спеціальності
ФК – 01. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій.
ФК – 02. Здатність до визначення та застосування перспективних напрямків моделювання транспортних процесів.
ФК 05. Здатність до управління вантажними перевезеннями за видами транспорту.
ФК – 08. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій.
Передумови для вивчення дисципліни.
Пререквізити дисципліни:
«Транспортно-експедиційна діяльність»
«Сучасні транспортні технології»
«Проблеми теорії і практики управління автотранспортом»
«Управління ланцюгом постачань»
«Методологія наукових досліджень»
Результати навчання.
РН-01. Відшуковувати необхідну інформацію у науково-технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати і об’єктивно оцінювати інформацію у сфері транспортних систем і технологій та з дотичних міжгалузевих проблем.
РН-03. Приймати ефективні рішення у сфері транспортних систем і технологій з урахуванням технічних, соціальних, економічних та правових аспектів, генерувати і порівнювати альтернативи, оцінювати потрібні ресурси і обмеження, аналізувати ризики.
РН-04. Доносити свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття до фахівців і нефахівців в ясній і однозначній формі.
РН-06. Розробляти нові та удосконалювати існуючі транспортні системи та технології, визначати цілі розробки, наявні обмеження, критерії ефективності та сфери використання.
РН-14. Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для аналізу, розробки та удосконалення транспортних систем та технологій
Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
- вимоги до інтеграції транспортних систем;
- характеристики процесів в транспортних системах;
- особливості технологічного взаємодії різних видів транспорту;
- особливості перевезень в магістральному сполученні;
- методики економічного обґрунтування рішень з організації перевезень.
вміти:
- ідентифікувати умови інтеграції транспортних систем;
- - аналізувати процеси в транспортних системах;
- - організовувати технологічну взаємодію видів транспорту;
- - організовувати перевезення в магістральному сполученні;
- - обґрунтовувати рішення по організації перевезень;
- - використовувати Інтернет-технології для пошуку необхідної інформації..
- Викладач: Грабовець Віталій