Мета і завдання дисципліни «Інтегровані транспортні системи».

Мета вивчення дисципліни.

     Метою викладання навчальної дисципліни «Інтегровані транспортні системи» є формування системних знань і практичних умінь щодо розробки й обґрунтування технологічних процесів пасажирських і вантажних перевезень, їх організації й управління в інтегрованих транспортних системах.

  Завдання вивчення дисципліни

Формування у студентів системних знань і розуміння інтеграційних транспортних систем, поглибити знання студентів про сутність і роль інтеграційних процесів в умовах діяльності органів місцевого самоврядування в розвитку адміністративно-територіальних одиниць, ознак та рівнів інтеграції транспортних системи, прогнозувати мотиви і фактори інтеграції транспортних систем.

  Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.

 Інтегральна компетентність

ІК. Здатність особи розв’язувати складні задачі і проблеми транспортної галузі у сфері професійної (наукової) діяльності за певним видом транспортних систем і технологій та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень і здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

 Загальні компетентності

ЗК-01. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК-03. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК-04. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК-08. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

 

Спеціальні (фахові)  компетентності спеціальності

ФК – 01. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій.

ФК – 02.  Здатність до визначення та застосування перспективних напрямків моделювання транспортних процесів.

ФК 05. Здатність до управління вантажними перевезеннями за видами транспорту.

ФК – 08.  Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій.

  Передумови для вивчення дисципліни.

Пререквізити дисципліни:

«Транспортно-експедиційна діяльність»

«Сучасні транспортні технології»

«Проблеми теорії і практики управління автотранспортом»

«Управління ланцюгом постачань»

«Методологія наукових досліджень»

 Результати навчання.

РН-01.  Відшуковувати необхідну інформацію у науково-технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати і об’єктивно оцінювати інформацію у сфері транспортних систем і технологій та з дотичних міжгалузевих проблем.

РН-03. Приймати ефективні рішення у сфері транспортних систем і технологій з урахуванням технічних, соціальних, економічних та правових аспектів, генерувати і порівнювати альтернативи, оцінювати потрібні ресурси і обмеження, аналізувати ризики.

РН-04. Доносити свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття до фахівців і нефахівців в ясній і однозначній формі.

РН-06. Розробляти нові та удосконалювати існуючі транспортні системи та технології, визначати цілі розробки, наявні обмеження, критерії ефективності та сфери використання.

РН-14. Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для аналізу, розробки та удосконалення транспортних систем та технологій

Після завершення вивчення дисципліни студент повинен:

знати:

- вимоги до інтеграції транспортних систем;

- характеристики процесів в транспортних системах;

- особливості технологічного взаємодії різних видів транспорту;

- особливості перевезень в магістральному сполученні;

 - методики економічного обґрунтування рішень з організації перевезень.

 вміти:

-      ідентифікувати умови інтеграції транспортних систем;

-      - аналізувати процеси в транспортних системах;

-      - організовувати технологічну взаємодію видів транспорту;

-       - організовувати перевезення в магістральному сполученні;

-      - обґрунтовувати рішення по організації перевезень;

-       - використовувати Інтернет-технології для пошуку необхідної інформації..