Мета вивчення дисципліни
Підготовка фахівців до самостійного рішення виробничих функцій та типових задач діяльності в галузі організації транспортних і перевалочних процесів при перевезенні вантажів в змішаних сполученнях.
Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання вивчення дисципліни: є вивчення основних положень проблеми комплексного розвитку і взаємодії різних видів транспорту як єдиної системи, набуття навичок самостійної роботи з навчальним матеріалом стосовно сучасних вимог до роботи транспорту, придбання вмінь щодо керування технологічними процесами різноманітних видів транспорту.
Загальні компетентності:
ЗК-3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
ЗК-11 Здатність працювати автономно та в команді;
ЗК-12 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
ЗК-13 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Фахові компетентності:
СК-1 Здатність аналізувати та прогнозувати параметри і показники функціонування транспортних систем та технологій з урахуванням впливу зовнішнього середовища;
СК-3 Здатність організовувати та управляти перевезенням вантажів (за видами транспорту);
СК-4 Здатність організовувати та управляти перевезенням пасажирів та багажу (за видами транспорту);
СК-5 Здатність до оперативного управління рухом транспортних потоків;
СК-6 Здатність організовувати взаємодію видів транспорту.
- Викладач: Мазилюк Павло
Мета: дисципліни “Формування та обслуговування вантажів” – дати майбутньому спеціалісту теоретичні знання та практичні навички з питань систематизації та аналізу вантажів за видами ознаки для забезпечення ефективного використання транспортних засобів. Вантаж, що відповідає вимогам безпечного та збереженого перевезення, вважається таким, що знаходиться у транспортабельному стані. Знання властивостей вантажів і технічних умов їхнього перевезення дозволяє запобігти псуванню, чи погіршенню якості вантажів, сприяє раціональному завантаженню транспортних засобів і забезпеченню безпеки перевезення вантажів. Основою дисципліни є розкриття суті і методики розробки сукупності правил перевезення вантажів автомобільним транспортом, визначення транспортної характеристики вантажів з метою досягнення запрограмованих кінцевих результатів і дотримання вимог.
Задачі вивчення дисципліни, який майбутній фахівець у процесі навчання повинен засвоїти:
- особливості всіх видів вантажів, що перевозяться;
- вимоги до транспортних засобів з метою збереження кількості та якості вантажів;
- вимоги до транспортних засобів з метою забезпечення безпеки транспортного процесу та охорони навколишнього середовища.
- Викладач: Дубицький Олександр
- Викладач: Мазилюк Павло
Мета викладання дисципліни – прищеплення студентам необхідних знань з основ технічного обслуговування (ТО) автомобільного транспорту, організації робіт по ТО, поточному ремонту (ПР), капітального ремонту (КР) та відновлювального ремонту (ВР) автомобілів, матеріально-технічному забезпеченню робіт і економії енергетичних ресурсів, організації зберігання автомобілів і запасних частин, впливу автомобільного транспорту на персонал, населення і довкілля, особливостям експлуатації автомобілів у різних умовах.
Основні завдання вивчення дисципліни – формування в студентів знань для вивчення інших спеціальних дисциплін та для подальшої інженерної діяльності випускників університету на підприємствах автомобільного транспорту та підприємствах автомобільної промисловості.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
– законодавчі вимоги до діяльності автомобільного транспорту;
– основні положення системи ТО і ремонту рухомого складу автомобільного транспорту;
– основні способи ремонту і відновлення деталей автомобілів;
– основні способи зберігання автомобілів, запасних частин і експлуатаційних матеріалів;
– основні способи економії паливно-енергетичних ресурсів;
– особливості експлуатації автомобілів у важких умовах;
– порядок проведення щоденного обслуговування автомобілів.
- Викладач: Захарчук Олег
- Викладач: Мазилюк Павло
- Мета дисципліни – формування системи знань і розумінь концептуальних основ організації і управління пасажирськими перевезеннями, набуття умінь щодо керування технологічними процесами пасажирських перевезень.
- Основні завдання вивчення дисципліни - засвоєння студентами знань основних термінів при організації перевезень пасажирів у містах, показників роботи рухомого складу та водіїв, методів організації руху пасажирських транспортних засобів, організації транспортного процесу пасажирських перевезень, задач вибору рухомого складу при пасажирських перевезеннях, обліку роботи транспорту на маршрутах.
- Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.
Інтегральна
компетентність Здатність розв’язувати
складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми у галузі
транспорту при виконанні процесу пасажирських перевезень з використанням теорій та методів сучасної транспортної науки на основі
системного підходу та з врахуванням комплексності та невизначеності умов
функціонування транспортних систем.
Загальні компетентності:
ЗК-3 Здатність спілкуватися
державною мовою як усно, так і письмово;
ЗК-6 Здатність проведення досліджень на
відповідному рівні;
ЗК-7 Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК-8 Здатність розробляти та управляти проектами;
ЗК-11 Здатність працювати автономно та в команді;
ЗК-12 Знання та розуміння предметної області та
розуміння професійної діяльності;
ЗК-13 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та
синтезу.
Фахові компетентності:
СК-1 Здатність аналізувати та прогнозувати
параметри і показники функціонування транспортних систем та технологій з
урахуванням впливу зовнішнього середовища;
СК-4 Здатність організовувати та управляти
перевезенням пасажирів та багажу (за видами транспорту);
СК-9 Здатність
оцінювати експлуатаційні, техніко-економічні, технологічні, правові, соціальні,
та екологічні складові організації перевезень;
СК-10 Здатність оцінювати та забезпечувати
ергономічну ефективність транспортних технологій;
СК-11 Здатність оцінювати та забезпечувати безпеку
транспортної діяльності;
СК-13 Здатність
оцінювати плани та пропозиції щодо організації та технології перевезень,
складені іншими суб’єктами, та вносити необхідні зміни виходячи з техніко-експлуатаційних
параметрів та принципів функціонування об’єктів та пристроїв транспортної
інфраструктури, транспортних засобів (суден);
СК-14 Здатність використовувати сучасні інформаційні
технології, автоматизовані системи керування та геоінформаційні системи при
організації перевізного процесу.
4. Результати навчання.
6. У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти : виконати прогнозування пасажиропотоків по окремих об'єктах та видах перевезень пасажирів у відповідності з видами транспорту; складати план заходів щодо організації та проведення обстеження пасажиропотоків і виконати ці обстеження та визначити за допомогою імовірнісно-статистичних методів характеристики пасажиропотоків; записати план перевезень в термінах математики і за допомогою методів математичного програмування вирішити задачу оптимізації пасажиропотоків; проаналізувати характер та особливості протікання процесу перевезень пасажирів та вантажів як функціонування інтегрованої системи; формувати та розраховувати маршрути пасажирських та вантажних перевезень; складати схеми, графи і матриці транспортних зв'язків (мереж) циклів перевезень; здійснювати обстеження шляхів сполучення та об’єктів забезпечення перевезень у відповідності до конкретного виду транспорту; обґрунтовувати відкриття, закриття та зміну маршрутів пасажирського транспорту; вибирати тип та визначати кількість пасажирських транспортних засобів та рейсів; визначити вплив на величину собівартості перевезень експлуатаційних факторів; обґрунтувати вибір доцільного методу організації руху і роботи екіпажів транспортних засобів при пасажирських перевезеннях; вибрати та побудувати оптимальний графік руху; розробляти розклади руху за маршрутами та транспортними об’єктами (станції, вокзали, порти тощо); встановити вимоги до транспортних засобів, режиму перевезень, підготовки екіпажів транспортних засобів; визначити вимоги до транспортних засобів; обґрунтувати вибір рухомого складу; документально вести облік виконання договорів за видами послуг, що надаються; визначати рівень транспортного обслуговування і розраховувати його характеристики; здійснювати складання передбачених нормативно-правовими актами документів з урахуванням виду транспорту та виду сполучення.
- Викладач: Придюк Валентин
- Викладач: Дубицький Олександр